bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

életem bulija

2009.03.18. 11:36 drbazmeg

Szóval ott hagytam abba, hogy szombatra szerveztem egy bulit. Sikerült egyedül a magyar csajnak eljönnie a kecóba, gondolhatjátok micsoda fergeteges hangulat volt, négyszer hívták ránk a rendőröket. Mindegy ittunk pár bort a lakótársnőmmel, meg a csajjal, aztán gyerünk be a városba találkozni a svájcival. Elmentünk mindenféle helyekre, jó volt ittunk, ettünk, dumáltunk. Egy óra fele elindultunk haza, hogy folytatódjon az este valahogy. Oda már csak a svájci jött, akivel aztán reggel hatig piáltunk (nagyrészt én). Akkor kifejezetten jóarc volt, kocsmafilozofáltunk sokáig. Közben kiderült, hogy tényleg gár, de hát ez nem von le semmit az értékéből. Másnap otthon másnaposkodtam, nem történtek nagy események, beszéltem Moneyval és vargyassal, meg nakival is.

Hétfőn elmentem a svájcival uszodába és itt van egy elég vicces sztori. fél órával a találkozó előtt felhív a gyerek, hogy van-e úszósapkám, mondom nincsen, de majd ott szerzünk, nem akartam a beszarás feleslegességét még jobban kihangsúlyozni neki. mondta jó, erre kérdezi, hogy van e testhez tapadó úszónadrágom, mert itt shortban, vagy bermudában nem lehet úszni. mondtam, hogy nincsen, de egyből megfogalmazódott bennem, hogy egy az egyben lemondom a találkozót, engem csak ne hesszeljen már a haver, ahogyan fecskébe nyomom, de mégis elmentem. Gondoltam megkérdezem ezt a dolgot, mert ilyen hülyeséget már régen hallottam. Mentünk is az uszodába én egyből betámadtam a kasszás gyereket, hogy akkor most mivan, lehet-e a baywatch gatyámban hasselhofkodni, vagy csak egy ötvös csöpi maradok. mondta, hogy higéniai okokból kénytelen leszek fecskét, vagy testhez tapadó cuccot venni, de semmi gáz mert ő majd hoz nekem. na mondtam neki, hogy köszönöm, de más után higéniai okokból nem szeretek fecskét felvenni, meg ezt a pöcsmutogatós kérdést még egy kicsit szeretném átgondolni. Végül faszkivolt vettem a fecskeáruló automatából egy kiváló úszónadrágot és lezavartam 1,5 km-t . Szerencsére ezzel a hülye szabállyal elterelődött a gyanúm a svájciról, hogy meg akar esetleg támogatni hátulról.

Utána elmentünk a koleszába főzni, ahol találkoztam eddigi ittlétem alatt, a legszopóbb társasággal. Olyan volt, mintha a bibliaolvasók körével találkoztam volna, akik ráadásul elvégeztek egy szakértői tanfolyamot és hihetetlen módon mindenhez értenek. Olyan szar arcok voltak, hogy 20 perc múlva ki kellett mennem cigizni, mert féltem, hogy megütöm az egyiket. mindegy gyorsan megkajáltunk, majd leléptem egy faldumával haza, mert nekem ott már nem volt több dolgom.

Ma este, ha a sztrájkbizottságok úgy akarják, megérkezik a csajom, ugyanis holnap generálleállás lesz és ezt ma este fogják elkezdeni. Részleteket nem tudok még de ráállítottam a lakótársnőmet(a boszorkányt) hogy intézkedjen, és fel is ajánlotta, hogy úgy is megy odafelé megkérdezi a vonatállomáson. Utána meg mondta, hogy ha nagy gebasz van elmegyünk Dórikáért abba a városba ahol harmadszor kell átszállni, és valószínűleg nem megy több vonat.Jóarc a nő teljesen lehaverkodtunk már. Sajnálom, hogy elköltözik, dehát ahogyan a madball is mondta: times are changing. Tegnap a kiscsaj is bejelentette, hogy elhúz egy hónap után, tehát áprilisban nagy valószínűség szerint egyedül leszek hacsak nem szerez valakit a Madame Pauly a helyükre.

na már így is sokat írtam, ahhoz képest, hogy milyen ingerszegény az életem, legyen elég egy pár napra. Írjatok jó sok kommentet,hogy én is értesülhessek az otthoni eseményekről, hogy legyen miről beszélgetnünk a nyugdjasokkal a magyar klubban, ha kijön majd az Mc hawer és a tekknő. főleg olyanok írjanak akik nem szoktak: xikler, pélor!!!!, droid, laci stb.

szevasztok

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr951009418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.03.18. 21:17:21

a madball azt is mondja h get your hair cut!!! hajilag hogy áll a francia mester?


amugy henti én kezdem nem elhinni amiket irsz. lehet h kamuzol,vagy fordult a kocka és kimentél, és ott már neked dobálják a szendvicset, nem igy mint itt, ahogy te szoktad (ez a szoktad multidöben van, majd a magyarszakos haverunk helyrerakja.. v megmondja h hogy van..)

szval mondanám (idézetek és kalkulációk):

Land area 118.3 km2
Population (2008) 450,832 fő
+
Toulouse has the second-largest student population in France after Paris (120,000 students)!!!

akkor mst minden négyzetkilométerre jut 1000 gyökér?

bázzeg, én nem hiszem el!!!!!!!!!

vargyas 2009.03.18. 23:35:17

Hé, Bulipápa, művelj már valamit! Térítsd meg az embereket misterbombával a köztereken!

A zugügyvéd haverod 2009.03.19. 10:05:12

Jól beszél a pubmonster. Egyébként meg a mister emeletén is összegyűlik 8-10 köbméter gyökér péntekente, nincs ebben semmi varázslat, persze azok nem akarnak lesből análozni:) Egyébként meg beszéltem madame pauly-val és április 6-án költözök meg azt beszélik, hogy valami gunda marcell veszi ki a másik szobát.

A zugügyvéd haverod 2009.03.21. 10:06:46

Ja jó kis jupát buli volt. Tegnap este nem ittam mert kocsival voltam, de egy az az igazság, hogy egy vagdaltas jupát burgertől szarabbul vagyok, mint 10 mistertől.
Ja és mellékesen megjegyzem, hogy a Hood bevette a gundamarcelles ízléstelen tréfám, mert egy gyökér. Szeretettel küldök neki egy faszkorbácsot!

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.21. 11:06:50

tegnap atom volt a miszterben, olyan vörösek a szemeim, mint a hentes feje egy házmi után. a jupát is nagyon baszott.

BigMoney 2009.03.21. 14:59:16

@A zugügyvéd haverod:

gec, nem bevettem, csak tegnap már értelmetlen volt az agyam ahhoz h rendesen megfogalmazzam:

léyneg: nemugrott be h ki lehet a pauly madam, és azt hittem h te téleg költözöl budapesten belül vhova és nem vágod a gundát és ö lesz a lakotársad... na valami ilyesmi..

jupát jo volt.az este többi részét nem értékelném

BigMoney 2009.03.21. 15:04:39

jah és srácok, egy ilyet kérek szülinapomra majd.. vagy minél hamarabb:


i.gizmodo.com/photogallery/hungrygadgets/1007641120

Fegyver 2009.03.22. 16:14:41

@nakamura: Hallod Endre, mekkorát buliztunk tegnap a turnébuszban azzal a csomó szőke tini gruppival!

BigMoney 2009.03.22. 17:31:03

lassan pélorosan lelépek ("nekem itt már nincs több dolgom")

index.hu/bulvar/2009/03/22/eletveszelyes_keseles_egy_ejszakai_bkv-jaraton/

vagy nem lesz ciki taxival járni.
vagy a zugügyvéddel rendszeresen a jupátban kell összefutni meg a suzájával...

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.23. 00:42:54

@BigMoney: az elmúlt 5 nap alatt ez a harmadik bkv/bunyó sztori, amiről tudomást szereztem (az egyiknek szemtanúja voltam). no comment.
süti beállítások módosítása