bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

mindennek vége

2009.04.25. 19:42 drbazmeg

Szevasztok Kolompár Orbánok

Most nem írok sokat, mert a Juli gépéről nyomom. Csak a lényeg, az pedig az hogy előreláthatóan május 20.án hazamegyek végleg, mert semmi változás nincs az egyetemen meg az emberekben sem. A rögbicsapat ahol elkezdtem játszani az jó cucc, de ezért nem fogok ittmaradni. Kicsit elegem van már megmondom őszintén és lóvészempontból sem nagyon menő h itt nyaralgatok. Ahogy az egyik erasmusos arc fogalmazott: overholidayed. Azért nem megyek holnapután mert várnom kell még mindenéle dologra, lóvékra, paprokra stb. Ha majd lesz internetem akkor írok rendesen ide is de ez elég messze van.

Ha akartok beszélni velem hívjatok telefonon, ha nem tudjátok a számot akkor hívjátok az anyámat, vagy a tesómat, bár nemsokára úgyis találkozunk.

 

Na üdvözlet,

Farkas Flórián

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr41086193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danis 2009.04.25. 21:25:38

Uhhh... jövő héttől sincs még suli? Mi még reménykedünk itt a fővárosban, de megértelek vhol. Én is hazajöttem Pestre erre a hétre és annyira jó volt, hogy legszívesebben vissza sem mennék.

A zugügyvéd haverod 2009.04.25. 21:32:54

Csá!

Bár tegnap határoztuk el a Hooddal, hogy júniusban kimegyünk hozzád, de ez marha jó mert megmrad a pénzem meg Veled is találkozunk. Igaz nem látom Tuluzt, de leszarom, úgyis csak a camambert érdekelt volna azt meg veszek a spárban bánatomban...

B

zawar 2009.04.25. 23:20:56

Csá Doki. és mivan ha májusban beindul a suli? akkor maradsz?
Tegnap rávállaltam az estére, de annyira nem kellett volna sietnem mert a legjobb rész a 956 volt. Riszpekt Bekk mesternek, hogy meghívott egy piára, "sokkal többért mint a miszterbe kettő" -idézet az alfástól-. Most már biztos kitaláltad, hogy a gödörnél meg egy romkocsmába voltunk. Persze volt egy kis fenyítés mert véletlenül 300 ért volt feltüntetve a korsó drágasör, de nem akarták annyiért eldani BigMoneynak aki ráfenyített a csaposra, hogy itt az ügyvédje és kipereli a szart is belőle ha nem ad sört! Szóval beszart és ingyen odaadta.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.26. 11:38:34

észrevettétek, hogy egyre több a klasszikus?

BigMoney 2009.04.26. 13:46:36

@zawar: jjól beszél

doki: utálom a franciákkat meg a szemetieket, fak you, ahogy a nakamura is mondaná.. mocsok szar

én tegnap elmentem millencolinra, tanannanannanananananntnannannanaan

mocsokrészegre ittam magam, a számok felére sem emlékszem, dehát ez volt a cél..nagyon jo volt amgy
aztán beszédültem a városba, egy gyros csak hussal,aztán rákerestem sziklerre a lámpásba, de ott már nehéz volt élet, aztán muszáj volt lerespectelni abba a hányadék romkocsmába megint, mer jimmy bucsuja volt.. hát megint volt sörös konfliktunk, de azé mer táncosfasszopo kiverte zoli kezéböl, de becsicskult, és félsörböl egysör let.. ez igy megy..

azér volt jo a mumus, mer hangosan beszéltünk csunyán, és köpködtünk a földre, ahgyan azt nem szokták.. és az mimndig jol esik..

BigMoney 2009.04.26. 13:48:46

amugy ha klasszikusokra vágytok:

bunkounity.uw.hu/

de a lényeg:

forum.supergamez.hu/forum.php3?azonosito=digitalboy


hát gabber79 mondta, h volt ilyen, én el is felejtettem, megtaláltuk.. megnéztük, és rájöttünk h 5 éve is ugyanolyan szarok voltunk, ma pedig néhány diplomával félig v teljesen gazdagabbak vagyunk, de ugyanazokat a szánalmas vicceket mondjuk, és miszter:D

ezt szeretem

vargyas 2009.04.26. 22:50:59

Szevasztok csávók! Most érkeztem haza románból, geci jó helyeken voltunk, majd elmesélem. Voltak lengyelek is meg orbitális spankodás, életemben először piáltam végig 7 napot becsülettel, meg is lett az eredménye. Drbazmeg, geci jó, hogy jössz haza, szard le a csigazabáló országtolvajlókat, mister csak egy van! csöcs

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.27. 11:13:15

@vargyas: ehhez többet azt hiszem nem lehet hozzáfűzni

zawar 2009.04.27. 16:18:56

@vargyas: és basztál/szopattál?

vargyas 2009.04.27. 20:24:51

Természetesen szex nem volt, csak bebaszás.

BigMoney 2009.04.28. 21:44:12

szarbalázs

eszünkbejutott szargyassal, h hogy is van ez?

szval máj 20 már végleges, vagy valoszinü, v van jegyed, vagy mivan? nem tudnál 3 nappal elötte v utána jönni? ha tudsz, akkor csináld ugy!

A zugügyvéd haverod 2009.04.30. 13:37:00

Ja és Bala!

Hozz nekem egy jó érett rustique-t ahogy megígérted:) Eseltel egy üveg cassisal kiváltható vagy kombinálható!(kifizetem mert tudom kül. uccse hozná szart se)

K-maro

nemzetkozigyozi · http://www.un.org/english/ 2009.05.03. 18:15:37

Bolag... a vegen mindig minden ugy van ahogy... ket fontos dolgot nem szabad elfelejteni.

1. Sincerity is a virtue not to be overlooked, misperceived, or shrugged off in selfish anger, and yet, there are times, where nothing could have less importance. But the moment will pass. It will. And when it does, sincerity serves as the only constant reminder of what dreams may come and opportunities may lie ahaed, not by luck but by true deservance (DISCLAIMER: the word "deservance" is not in the dictionary, but it works here, so let it be.

2. Fear impedes progress, but a lake thereof creates consequence. Let it serve as a dim guide light, and a guideline by wich to adhere, even it seems that the ground below your feet sits as solid as the Earth itself. For even IT is not fully insured against unforeseen disasters.

By: ET (az unokahugod...)

az alkohol ellenseg...

BigMoney 2009.05.04. 11:18:05

ki a faszom ez a nemzetkozi gyozi?

BigMoney 2009.05.04. 12:31:24

időközben megtudtam, és fel is kacagtam.

Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ez toulouseban), hogy nagybátyról van szó, csak mielött még más is, balázs stilusában betrágárkodna valamit..

ezuton elnézést kérek magam nevében,

Ruszty László = bigmoney
süti beállítások módosítása