bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

blokád

2009.03.06. 23:17 drbazmeg

Ma reggel kaptam egy levelet az erasmus irodából, amiben azt írják, hogy tegnap blokád alá vonták az egyetemet és most egyáltalán nem lehet bemenni, majd hétfőn bemegyek, hogy készítsek egy-két fotót. azt írta a csávó, hogy tavaly is csináltak ilyen blokádot, és akkor öt hétig tartott. ez kurva jó mert még nem volt pszichós órám, viszont két hónap és vége a félévnek, érdekes lesz a francia órákat elfogadtatni otthon.

Tegnapelőtt nagyon bebasztunk a bolonddal. Reggel mondta, hogy este lesz valami kupameccs, mondtam jó veszek italokat.be is vásároltam vettem pár sört, meg egy üveg almabort. hazajövök, mondja a bolond, hogy vett két üveg bort. A meccs végéig meg is ittuk a mennyiségeket, utána mondja, hogy nem volt elég elég gyerünk le a bárba. Lementünk a törzshelyünkre, az ír pubba és ráittunk még pár sört. A bolond megint hozta a formáját. Három óra felé mikor már bezárt a hely és a csaposokkal piáltunk, a bolond háromszor vállalt olyat, hogy megsértődött és haza akart menni, de aztán mindig megnyugodott és rendelt egy italt. Aztán akkor mentünk haza, mikor fél ötkor kért még egy sört, de mondták, hogy már lestandoltak, faszkivan mennének haza, erre teljesen megsértődött és hazamentünk. Crazy a csávó teljesen. Tegnap csak lightot vállaltam, be akartam menni az egyetemre mert elvileg lett volna órám, de természetesen megint sztrájk volt úgyhogy nem volt megtartva. Ma el akartam menni Carcassonne-ba de kurva hideg volt meg szar idő, inkább itthon múzeumoztam egy kicsit, meg mászkáltam a városban. Holnap lesz rally culturelle a városban erasmusosokkal, ami ilyen ismerd meg városodat vetélkedő, remélem jó lesz. Vasárnap, ha nem iszom sokat holnap meg elhúzok Carcassonne-be mert nagyon menő helynek tűnik.

A fémzene kedvelőinek említeném, hogy kezd véglegesedni a felhozatal a hellfesten és vasárnap este a Manowar mellett lesz Dragon Force és Suicidal Tendencies is, csajommal tervezzük a menetelt, 120 euró a három napi jegy és június 19 -én kezdődik a buli. Azt hiszem ez egy jó lehetőség arra, hogy felvegyétek a lefűrészelt ujjú pólókat és az italozó farmereket és kinézzetek ide Nyugatra.

szervusztuk kutyák királyai

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr21986487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zugügyvéd haverod 2009.03.08. 17:14:58

Tegnap este armageddon volt a Beekkel és a Zsiráffal, mindenki sajnálhatja aki nem jött. A Zolihoz odament egy álomcsaj súgott valamit a Zoli fülébe aki válaszolt is, majd odamentem és megkérdeztem tőle mit mondott és a zoli semmire nem emlékezet, na ilyen szinten voltunk részegek. Hajrá hajrá!

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.09. 11:52:54

aki még nem értesült róla, annak ajánlanám pulitzer-díjas írásomat a vörös halál maszkjáról, a szokásos helyen.
süti beállítások módosítása