bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

semminek sincs vége

2009.05.04. 12:24 drbazmeg

Szervusztok barátaim



Újra itt vagyok az éterben, ma bekötöttem az internetet a lakásba, de sajnos az ajtóprobléma megint fennáll, eddig összesen ötpercig működött a cucc, de 7.-én jön a szerelő, a kurva anyját.



Mivel sokat kihagytam az írásból most mindent bepótolok attól kezdve, hogy lementünk Valenciába az orjatarommal. Szóval elindultam innen április 7.-én reggel 11kor Barcelonába és este 10:30ra már oda is értem ami egy kicsit erősnek mondható egy ilyen távon, dehát a spanyol vonatok és kalauzok jól kibasztak velem. Ugyanis a francia-spanyol határon át kell szállni a spanyol vonatra és csak a kallertől lehet jegyet venni. namost nálam csak kártya volt, de ezt eddig mindig elfogadták. Most természetesen nem így a csávó, aki mondanom sem kell semmilyen nyelven nem beszélt, csak marricónesül, leszállított egy halálfaszai kisvárosban, ahol szintén nem lehetett jegyet venni, de egy félóra mászkálás után tudtam pénzt kivenni egy automatából. köszönöm szépen hentes, hogy ilyen a néped. Mondjuk a csajom még jobban járt, mert kb. 7órát kellett várnia a repülőgép indulására Bp.-n. Másnap reggel aztán elindultunk Valenciába, ahol nagyon menő volt minden. Sok képet is csináltam, ha megírtam ezt akkor elkezdem feltölteni a picasara mindet.



Valenciában turistáskodtunk egy nagyot, elmentünk a helyi akváriumba, ami állítólag a legnagyobb Európában, láttunk belugákat, rozmárokat, fókákat, meg csomó cápát és jó turista módjára hangosan végigtapsoltam a delfinshow-t is. Egyébként Valencia rendkívül menő hely, nagyon tetszett, bár a végén már kicsit elszaródott az idő, de azért sokmindent megnéztünk, meg nyertem 10 eurót egy sorsjeggyel, ami akárhogy is nézzük nem rossz summa. Nagyon vicces volt a szállásunk, mert a tengerparttól kb 150 méterre laktunk egy kurvajó kis helyen, de a reggeli az kb 200 méterre volt, meg az ügyintézés is. ezt egy lekópóban lévő felirattal jelezték a kedves tulajdonosok, majd mutatok képet. Tényleg nagyon fasza volt, jól éreztük magunkat, aztán visszamentünk Barcelonába. Ott a csajomnak volt mindenféle egyeteme, meg dolga én meg nyaraltam tovább. Egyik nap elmentünk az olimpiai stadionhoz, meg mászkáltunk a MontJuic-en, királykodtunk, lajoskodtunk, frenkizgettünk. erről is lesz majd pár kép a gyűjteményben



Szerdán indultunk el Nizzába, ahol összefutottunk Mutterral meg a húgommal (Miklós barátnőjével), meg a párizsi haverommal, akinél voltam korábban, meg akit lekiafaszomozott a hentes. Na ez is nagyon fasza volt, bár az idő lehetett volna jobb is, de sokat héderkedtünk mindenfele, de valahogy nem csináltam olyan sok képet, majd belinkelem a csajom fényképtárát, ha töltött fel egyáltalán képeket. Egyik nap elmentünk St. Tropez-ba, fuxos nyaralóhelyen mászkálni, meg majdnem fürödtünk a tengerben, de amikor tudtunk volna, akkor pont rossz idő volt. Nagyon sajnáltam, hogy vissza kell jönnöm, mert pontosan az várt, amire számítottam itt Nyugaton.



A bolond kikapcsoltatta az internetet itthon, pedig világosan megbeszéltem vele, hogy irassuk át a számlámra, mert akkor nem kell várni stb. mindegy, a kurva anyját mostmár van, csak köthetem is ki kb. három hét múlva. Sajnos egyedül vagyok a kecóban ami elég unalmas, de azért elfoglalom magam, meg sokat lógok a "barátaimmail". Voltam egyik este a rögbicsapat edzése után pókerezni a csapattársaimmal, vagy jobban mondva edzőtársaimmal és kiejtettem a klubház gondnokát, meg az egyik edzőt, de aztán sajnos engem is kiszopatott egy gyerek. Viszont cserébe nagyon jófejek voltak, 4ig piáztunk meg dumáltunk. Sokat nyomattam a magyar meg a finn csajjal, majdnem minden este csináltunk valamit.



Az egyetemen most megint megszavazták a sztrájkot, ezért Julival úgy döntöttünk, hogy nem várunk tovább, hazamegyünk, mert már tényleg a faszkivan. tegnap le is papíroztunk mindent, és még nincs meg a jegy de valószínűleg 20.-án megyünk haza. Ezúton is köszönöm a hentesnek, hogy szeretné eldönteni mikor menjek, de ezt ki tudom találni én is. Addig viszont amíg még itt vagyok lesz egy két érdekes esemény.

BREAKING

tegnap értem haza a baszkföldi nyaralásból, este ha lesz erőm akkor azt is megírom, mert elég vicces volt a nyomatás. ezt a bejegyzést, legalábbis a nagyrészét még múlt héten írtam mielőtt elmentünk, csak szarakodott a net és nem tudtam feltölteni. most viszont mennek a képek is a picasa mappába.



Remélem sikerült mindenkinek kielégíteni az információéhségét irányomban, jó otthonlétet, magamnak pedig jó utazást kívánok:



Glatz Ferenc


 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr111101969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.05.04. 12:39:32

hentes = ruszty lászló


ja és henteském, akkor jössz haza, amikor mondom. konkrétan.

amugy a te koszos fürdetlen sertésinflus néped miatt késtek spanyoloban a repülöjáratok.. tessék gondolkozni, szitkozodás elött. ok-okozat. más: gyere haza. más: baszkföld is a mienk. toulouse-t is visszafoglaljuk, meg trianont is.

na megyek fricipapába zabálni göcccsey monsterrel.

jo hely az a valenkia, nem, hentes? valenkia - alikante = 50 perc.. mekkora!

üdvözlöm a fiserdórit, tudom hogy itt vagy, és neved is van, mstmár csak irni kéne, még van rá 16 napod!

hódlászló

drbazmeg 2009.05.04. 12:47:00

hentes=borsi "iphoneacsajom" mihály

tessék gondolkodni, és megköszönni a mihály kedves népének, hogy szeretnek pénztárcákat lopkodni. nagyon jó h most mivel a kedves spanyolok miatt nincs egy eurócentem sem és maximum holnap lesz, majdnem haza kellett mennem ma. az a szerencse h a semmilyen nyelven nem beszélő rndőrségen visszakaptam a papírjaimat, különben bepereltem volna a hentest valamiért.

részletek az esti bejegyzésben

drbazmeg 2009.05.04. 13:17:36

Sajnos nem ez az első eset Borsi Mihály káromkodására és tiszteletlenségére a családunkkal szemben. Egyszer a kedves nagymamát sokkolta trágár beszédével és ordenáré stílusával melyet a tiszteletre méltó szépkorú asszony üzenetrögzítőjén bizonyított.
Most pedig már még aljasabb lett, mert próbálja a névtelenségbe burkolózva egy másik családtagunknak kiadni magát és megbecsteleníteni egyéb családtagjainkat.
Persze ha én csak köszönök a kedves édesanyjának, mikor hangos beszélgetést folytatunk, rögtön azt mondja, hogy hallod ez para és lehalkítja a hangszórót, azt hiszem ezt nevezik kettős mércének, dehát mit várjunk egy többszörös ebaycsaló kábítószerfogyasztó egyéntől.
gondolkoztam azon, hogy végleg kitiltom innen, de kellenek a további bizonyítékok, amelyeket az internetrendőrség kért tőlem, a csaló megtalálása végett

BigMoney 2009.05.04. 17:40:42

@drbazmeg: ezaz!


skype online vgyok.. maj hivjál.. ha kell pénz.

asszem ruszty balázs alias dr. bazdmeg volt az aki egy kedves családi ebéd közben édesanyám mellett ülve szidta vadul az összes orvost eme kurva földön, miután anyám megosztotta hentessel h ö maga is orvos:D

drugs are good

(nofx-et idéztem, de jöhetett volna balázs szájából is, nem igaz te kis magic mushroom:D:D:D:D )

BigMoney 2009.05.04. 17:41:23

@nakamura: te meg ott kussolj .. kössszi

inkbb fbookon irj a szaros threadünkbe :D

drbazmeg 2009.05.04. 17:53:57

csak a pontosítás végett édesanyádnak nem az orvosokról, hanem az orvosi konferenciákon megélt személyes tapasztalataimról beszéltem, ha jól emlékszem nem használtam trágár kifejezéseket, mint ahogyan azt te tetted több ízben is családtagjaim felé személyesen.
Nem tudom ki a kábítószeres kiérekbcnbeegybőlnarkótkellvennemmihály és végigszívokkétfélévetbcnbennőnélkülmihály de én igen régóta nem próbáltam semmilyen tudatmódósító szert, hacsak a tudományt, vagy a szeretet, vagy kultúrát annak lehet nevezni

édesanyádat üdvözlöm

A zugügyvéd haverod 2009.05.04. 20:02:43

Csá Roménienz!

Csak a kettős mércéről jut eszembe: a Hood kiírta a polgári neved. Bezzeg amikor 1 magamfajta konzervatínak titulált publicista írta ki ezen a blogon a neved azt azonnal levetted dr-kám:) Sört iszol, sört prédikálsz, de remélem h nekem azért nem sört hozol ajándékba hanem camambert-et!

KÖCSÖG!

BigMoney 2009.05.04. 22:14:16

Tahi Bálint = zugügyvéd haver

Cím: második kerület....hehehe

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.05.05. 00:40:46

@BigMoney: akkora szar vagy, hogy már büdös is igenám. te szar.

BigMoney 2009.05.05. 06:27:04

@nakamura: te szar te szaros szar. 7 elött mégnagyobbb szar vagy

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.05.05. 10:15:28

@BigMoney: te szar, neked azt hiszem utolszó szó mániád van. mondtam már, hogy szar vagy? mert most igen: szar vagy. de ezt folytassuk a szokásos, szar helyünkön.

drbazmeg 2009.05.05. 11:49:41

@A zugügyvéd haverod: tegnap tanakodtam, hogy mi legyen, letöröljek-e mindent de aztán rájöttem, hogy mostmár tényleg semmi nem érdekel. még nemtom h lesz-e ajándék, de nincs kizárva

többiek:
mindenki kussoljon, főleg Borsi Mihály (Közgáz, Esade, Universitat de Barcelona, nemtomhány nyelvvizsga, 1 macbook, 1 iphone, 1 ipod, ZÉRÓ NŐ)
mostmár azt hiszem mindenki tudja kiről van szó

BigMoney 2009.05.05. 13:00:37

@nakamura: ok te szar
@drbazmeg: 2iPod

nők vannak, nem győzöm lerázni öket..

Ruszty balázs: erasmus - nem csajozott be, pedig erasmuson ahogy ö mondja, az az alap.. egyébként máskor linkeljük be egymás wiwpage-ét, az egyszerübb:D:D:D

bala: telefonban nem vagyunk ilyen bátrak, ugye?:D:D:D te malac

BigMoney 2009.05.05. 13:01:23

in addition,

bala = mázsa 4. már várunk haza. lemérünk, megetetünk.

drbazmeg 2009.05.05. 13:07:19

@BigMoney: a becsajozás annak lenne alap, akinek nincs csaja, dehát aki akkora lúzer, hogy egy kiváló fehérorosz lányt lepattint magáról, az ne csodálkozzon, hogy csak a spanja akar lenni a noratakacs. nekem nem kell csajoznom, mert VAN csajom, nem úgy mint azoknak az embereknek, akik még azt a stoppost is képesek elhajtani, aki jó hogy citromot nem rakott a szájába, mikor tálcán kínálta magát. igazából sajnállak MIhaliu Borsiescu

közben rájöttem, hogy ez az igazi vituperation amit most folytatunk, méltón a zenekar nevéhez.

BigMoney 2009.05.05. 15:51:36

@drbazmeg:

valahogy igy vizsgaidöszakban tööbb idöm jut a virtuális mocskolódásra nekem is.

azoknak, akik netán ott voltak pélornál pénteken (bala, itt (s)nem rád gondolok), szval ma kirendeltem egy 45ös 4sajtos pizzát. mindjrá elfogy:D

A zugügyvéd haverod 2009.05.05. 16:12:50

Azoknak akik pénteken ott voltak a péjlordnél üzenem, hogy: Thelma&Louise vs. a póréhagyma.

És persze a póréhagyma nyert te fingszagú:)

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.05.09. 12:06:14

a tegnap este után komolyan azt gondolom, hogy legtöbbünknek orvosra van szüksége.

BigMoney 2009.05.14. 10:03:55

TB!! felvett egy közös spanunk a fészbookon kisbodzás 91es csaj akit a legvégéig kisértünk:D:D:D


ez szerintem elég vicces:D

kepviselofunky.blog.hu/2009/05/13/david_ibolya_for_president_1

A zugügyvéd haverod 2009.05.17. 21:32:05

Csá gecik!

Megjöttem Balatonról végre van internet és civilizáció! Hood, engem nem jelölt be, mindig tudtam, hogy sármosabb vagy nálam és a dumád is jobb:( Egyébként ha az az amelyikre gondolok az aranyos lány volt nagyon, de 17 éves ne feledd.

Buzik szerdán levizsgázom, ki ér utána rá pár sörre?

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.05.17. 23:50:17

nem most szerdán jön meg a fater?
süti beállítások módosítása