bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

holnaptól nyaralás

2009.04.06. 23:37 drbazmeg

Szervusztok Papi Sanchezek

Holnap kéthetes nyaralásra indulok (nem mintha két hónapja nem azt csinálnám) a csjommal. Este találkozunk Barcelonában és szerdán megyünk le Valenciába. Nagy királyok leszünk az biztos. Az utazás részleteiről beszámolok menetközben, vagy ha ez nem megy akkor legkésőbb utána.

Itt Toulouse-ban a helyzet nem sokat változott. Most éppen minden "haverom" elutazott, úgyhogy két napja egyedül tengetem. Pénteken még elmentem moziba a svájcival, megnéztük a Frost-Nixon-t, nem szar film, érdemes egyszer megnézni. Másnap elmentem bulizni egy német csajjal meg a spanjával, aki szintén német. Megittunk pár italt a Garrone partján, majd behédereltünk az egyik fő kocsmába, ahol további poharak következtek. Aztán később összehaverkodtunk két francia gyerekkel, akik semi jóarcok voltak, de volt náluk rengeteg ital cserébe. Olyan három körül elmentünk verdával az egyikhez, ahol folytattuk a mulatozást, majd hazahozott a spanja aki nem ivott semmit. Természetesen mindkettőnek sikerült besmárolnia a németet, dehát ez várható is volt- ingyen nincsen semmi. szerencsére nálam nem próbálkoztak.

Ma mászkáltam a cityben, vettem egy rövidgatyát, mert már kezd eléggé meleg lenni. Este meg csaptunk egy raclette bulit a lakótársaimmal, mert mire visszajövök, ők már biztosan nem lesznek itt a kecóban. ittunk egy kis bort meg megpofáztuk a dolgok lényegét, most meg mindenki csinálja a dolgát.

Megnéztem a hentes filmjét, és komolyan mondom ilyen szart már rég láttam. nem értem a hentest, dehát akinek a fűrész sorozat az egyik kedvence, attól nemtom mit várok. nem tudom, hogy viccelt-e amikor írta, hogy ez jó, mindegy.

Na megyek pakolni, mert holnap magamhoz képest korán kelek, írjatok, olvassatok

Havas "internacionálé" Szófia

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr181050799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.18. 11:43:16

3+1 dolog a tegnap esti miszter-mayhemről:

1. a miszter benne van az eheti magyar narancsban (szüret rovat, csúpa nagybetű)

2. igen, eljutottam a történelmi mélypontra – a miszterben becsajoztam (nem kúrtam, nem szopattam)

3. a jupátban reggeliztem (de addigra nem volt pénzem, ezért kölcsönkértem a mögöttem álló, világszép leányzótól, aki remélem most ezt olvassa)

+1. a hód csaját nem a hód kúrja (gyurcsány takarodj!)

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.18. 11:44:17

mi a faxért írtam hosszú úval azt, hogy csupa - másnapos vagyok.

BigMoney 2009.04.18. 12:14:33

nemrég keltem.

1. de szép volt az a szőke, nakikám:D:D

2. egyszer áltt a faszom a miszterben.

3. kb 9-6ig voltunk ott sziklerrel, mivagyunk a legtrubbak.

4. ma szivem szerint nem mennék oda:D

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.18. 12:21:35

@BigMoney: "4. ma szivem szerint nem mennék oda:D" én szerintem az őszi szezon kezdetéig nem teszem be a lábam a miszterbe.

xikler 2009.04.18. 13:59:51

4.szívem szerint még mindig ott lennék
4.naki az ilyen próbálkozások komolytalanok ezt te is tudod és sértőek is
köszönöm vargyas úrnak a rovarbulit isteni volt csáprágózni petéskedni meg ízelni a lábaimat

BigMoney 2009.04.18. 14:07:50

@BigMoney:

5. gödör, instant, szóda szimpla,

men-je-tek a fa-szom-baaaaa.

nekem csak a misz-ter!!

reggel 6-ig, with da szik-ler!!!!!

oi

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.18. 16:10:31

@BigMoney: "5. gödör, instant, szóda szimpla,"

1. gödör kurva jó, lehet tűzbotozni meg állandóan party van, és dzsojákba is bele futhatsz

2. instant még jobb, mert néha ninja tunes-os dj-k lépnek fel, ami nagyon faszállító!

3. szimpla – legalapabb hely, mert nagyon friss és trendi, szerintem ez az első romkocsma a világon, ahol már 550 a sör!

+1. bár tegnap a miszternek is kijött a lépés

vargyas 2009.04.18. 17:33:59

Gyerekök, bár tegnap hamar hazapélorkodtam, óriásit buliztunk! Ízeld a lábad, rágd a csápod, ez a rovardisco! Táplálkozzatok és szaporodjatok!

zawar 2009.04.19. 01:50:47

tessók!
kihagytam a minyót mert
ellopták a laptopom!
a könyvtárban!
soha ne menjetek könyvtárba!
most írom újra a dolgozatom... na mindegy.
Ránéztem az Unbornra, hogy rájöjjek kinek van igaza.
Addig bírtam amíg a fogkefék mögül előbujt a kissrác.

BigMoney 2009.04.21. 07:01:59

1. szivola.

2.@zawar: gótmegarespect, nagyon sajnálom, remélem megtalálom a köcsögöt...

3. szivola.

4. bala mi a nizzai rákos fasz van?

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.04.21. 22:02:27

faxomba má', nizzába nincs net?!

xikler 2009.04.22. 00:38:11

drbameg rózsával ment Bolíviába
valenciába... két hétre... persze hagyjá má,...
a blikkben láttam

A zugügyvéd haverod 2009.04.22. 09:42:11

Ez némileg megmagyarázza miért nem ír. Úgy tudom a Gyallyast küldte utána a külyügy, hogy kivizsgálják az esetet.

drbazmeg 2009.04.22. 20:47:29

itt vagyok majmok, csak a bolond kikapcsolta a netet otthon es varnom kell meg ra 21napot h legyen addig nem nagyon fogok irni.
szevasztok

BigMoney 2009.04.22. 21:22:41

ne bassssz, kurva élet...

21 nap, jézusom.... gyere haza.. fászom...

BigMoney 2009.04.22. 21:22:56

ne bassssz, kurva élet...

21 nap, jézusom.... gyere haza.. fászom...

BigMoney 2009.04.22. 21:23:07

ne bassssz, kurva élet...

21 nap, jézusom.... gyere haza.. fászom...

BigMoney 2009.04.22. 21:23:42

még a blogod is baszkodik... buzifrancia
süti beállítások módosítása