bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

miért jó itt

2009.02.22. 20:58 drbazmeg

Na ez is eljött. Sok összegzős bejegyzést terveztem és most jött el az ideje az elsőnek. Elöljáróban csak gyorsan leírom a napomat, hogy majd később a történészeknek könyebb dolguk legyen, utána pedig rögtönzök egy listát arról, hogy miért jó itt.

Ma későn keltem, mert ki akartam magam aludni, majd reggel elugrottam Julival egy ideiglenes Dalí kiállításra ahol számomra érdekes módon még vásárolni is lehetett. Láttam is egy kerámiát 380ért de aztán mégsem vettem meg, mert nem akarok egy Dalí kerámiáról kiflit meg kefírt enni egy hónapig. De amíg ott voltunk egy faszi megvett laza 2500euróért egy szobrocskát, biztos megtetszett az asszonynak, aztán viszi haza a wcbe kirakni. Ezután kicsit mászkáltunk, elmentünk a piacokra, meg megebédeltünk. Délután tervbe volt véve, hogy kimegyünk a Toulouse-Clermont meccsre, de természetesen elfogyott minden jegy. Cserébe ennyi embert még nem láttam rugbymeccsre igyekezni, kb voltak 30ezren. Nem baj, megnéztük a meccset egy helyen, aztán hazajöttem, most írok. Miközben írok éppen töltődnek a picasara a képek, feltöltök párat a meccsre igyekvő tömegről is.

Na de térjünk a lényegre. Szóval írok egy listát, amin nem feltétlenül sorrendben, de leírom, hogy miért jó itt. ezt nem azért írom, hogy lajoskodjak, hogy én itt lehetek, ti meg nem, ezért is nem összehasonlítom a mister városával a helyet.

1. jó sok halat, meg tengeri lófaszt lehet kapni, nem is olyan drágán.

2.sok támogatást kapnak a diákok: olcsó kajajegy, bérlet, lakástámogatás, egyes helyeken olcsóbb sör stb.

3. egyik metrónak sincs vezetője a városban, tehát lehet előrefele kinézni az ablakon, miközben mész.

4. a belvárosban mindenhova el tudok menni gyalog, ha akarok.

5. nem lehet cigizni a bárokban és nem lesz dekkszagú a ruházatom egy csúnyán átmulatott éjszaka után

6. nagyon menő a rugby, még a reklámok fele is rugby-s.

7. lehet kapni kuszkusz-t, nem drágán, elkészítve nagyon finoman, már meg is van a kedvenc helyem:coeur de amande

8. lehet az utcán piálni, még a rendőrök sem szólnak érte.

9. sajtok, borok

10. a piacokon csomó olyan dolog van amit nem tudok, hogy micsoda és nem is drága

11. vasárnap vannak a piacok és mindenki streetel, óriási a hangulat az utcákon.

12. sok bárányt lehet kapni, mindenféle formában

13. ápoltak a csövesek

Most ennyi jut eszembe, de csomó mindenen járattam még az agyamat, dehát az ital. nem baj majd leírom és bővítem a listát.

szevasztok kutyák, írjatok!

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr50959290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.02.23. 12:17:30

egy irigy hod beszél belölem:

amik gondolom nem tudatosan, csak véletlenül lemaradtak.

14. a diákkedvezményes 0.25ös sör 2.5 euroért (mai közép árfolyamon 760.79 HUF)

15. Lucky Strike 25 szálsa (!!!! jeee) - 7 euroért (2130.22 HUF)

na megnézem a képeidet. már megvan a mázsa 2?

hehehe

BigMoney 2009.02.23. 12:32:19

még 2 dolog:

1. valljuk be h a sagrada familia belülröl gagyi és kicsit lehuzás a drága belépö.

2. ellentétben ezzel valld be most már balázs h ez a barcelona város a legjobb hely ezen a csunya nagy bolygon!

+ kérdés:

már mondta neked valaki azt h HUG ME?????????!!!!

m

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.23. 14:04:57

na csajok! el lehet olvasni melyik filmet szenvedtem végig a zugügyvéddel, oltári fogalmazás lett.

drbazmeg 2009.02.23. 17:18:44

@BigMoney:

1. ez egy pozitív lista volt, nem kell beszarnod a kevésbé jó dolgokról is lesz.

2. a 25 szálas Lucky itt 6 euro (ami így is gecidrága)

3. a sagrada familiával kapcsolatban teljesen igazad van.

4. ezt azért nem jelentem ki, de valóban elég menő hely, de te csak azért mondod, mert nem voltál még Constanta-ban, meg Ploiesti-ben.
Mondták már, hogy Hug me, asszem magyarul és a Fischer.
süti beállítások módosítása