bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

trip 4

2009.03.28. 11:26 drbazmeg

Na ez a beiras a hentes kedveert van, mert nem birja ki, hogyha nem tudhat mindent az eletemrol. Elore is elnezest kerek, de angol billentyuzetrol irok, nem lesznek ekezetek.

Kezdem ott, hogy az elozo bejegyzes utan reggel koran elindultam Narbonne-ba, ahol eltoltottem kb 3 orat, nagyon fasza volt, de ugy gondoltam nem volt eleg(kepeket elfelejtettem feltolteni, de majd ha visszamegyek Toulouse-ba). Fogtam magam felpattantam a Perpignan-ba meno vonatra es meghesszeltem a varost. Az elso legmenobb dolog a vonat. ugyanis van egy szakasz amikor ugy megy, hogy mindket oldalan viz van a sinnek, nagyon meno latvany. Aztan van a varos, ami nekem nagyon tetszett, foleg a hazak, azert is csinaltam ennyi fotot roluk, de sajnos a szineket a kepek megkozelitoleg sem adjak vissza, sokkal lajosabbak a valodi eletben. Szerintem ide visszamegyek meg mert nagyon tetszett es kb 2 ora a varosomtol.

Masnap gondoltam szervezek egy kis mulatozast a lakasban, ami nagyon jol sult el, mert feljott az egyik finn csaj, de nem az akivel nyomattam az elejen, meg a magyar csaj, meg a svajci span es italoztunk, Terasbetonit hallgattunk, amit leforditott nekem a csaj, meg ettunk, egyszoval kiralyok voltunk. aztan este elmentek en meg annyira megorultem magamnak, hogy felhivtam mindenkit aki elerheto volt (kosz hentes, hogy a telefonodra sem valaszolsz) es kb 4ig skypeoltam. Beszeltem a csajommal, droiddal, meg a vegen ket orat Arturral, akivel oriasi kocsmafilozofiai fejtegetest folytattunk.

Meg Perpignanban beszeltem a nagybatyammal, hogy gyerunk fel Parizsba es tegnap, hat es fel ora vonatozas utan itt is vagyok. errol majd kesobb szamolok be a trip 5 nevu bejegyzesben. Kepeket majd csak kesobb kuldok, de van a bulirol is, meg Narbonne-rol is, meg lesz Parizsrol is.

Remelem ennyi informacio eleg a hentesnek ahhoz, hogy megnyugodjon.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr121030812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.03.28. 17:30:35

geco, elöször is egy nagy téháiksz, h irtál..

ez meg melyik iTelefonálás is volt, amikor aludtam és másodikra felvettem?

ahm, örülök h akciozgattál és jo napokat éltél.. itt vannak közepesebb éjszakák, meg még annál is jobbak/ rosszabbak. gy nincs, és még más sincs. nem is lesz. vagy ha igen akkor az a antiszemita.. hehe, neveeket nem irok,meg nem is politizálok.

viszont képlink:

én ennyire voltam perpignontól.

picasaweb.google.hu/misi.borsi/Garriguella2008#5181438455968984402

átköptünk a franciahatárra aztán mentünk is vissza zigeunerstadtba (alias espana).. azér téleg szép az a mocskos környék is.

na párizsizzál aztán maj irj h mivan megint, ez kb kötelezö!

BigMoney 2009.03.28. 17:31:33

amugy gay is ma feltette nekem a kérdést,, mér nem ir senki ide fászom. ez a francia hentesünnkkel az egyik egyetlen kommunikációs forma....

drbazmeg 2009.03.29. 15:23:32

@BigMoney: koszonom henteskem a valaszt, es en is sajnalom, hogy nem irtok dehat biztos sokat logtok az uj barataitokkal, es nincs ido ra. de kerlek irjatok, foleg a pelor, bar mar ketelkedem egyaltalan, hogy olvassa-e ezeket a dolgokat.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.29. 22:37:58

én imádom az új spanokat! tutizsír arcok, nagyon jókat szoktunk dumálni képzőművészetről meg politikáról. egy teljesen új, ismeretlen és ezidáig nagyon izgalmasnak tűnő világ nyílt meg előttem, ami nem mellékesen nőkkel és pénzzel van kikövezve. azért ti is jó srácok vagytok.

A zugügyvéd haverod 2009.03.29. 22:59:33

Mi van Naki elmentél nélkülünk a málnásba felső tízezerrel haverkodni?:)

Dr Bazmeg Te meg verd szét Párizst és pótold amit múltkor kihagytunk: EVA

zawar 2009.03.31. 00:02:17

vargyaskám, ránéztem wikin Pitvarosra és a helytörténet így kezdődik: "Pitvaros község külterületén már a XXII. század környékén is éltek..." szóval innen az ufo-parád,
majd pedig egy kis revizionista duma: "...behajtás további árat is követelt, nevezetesen elvesztette Pitvaros a területének kétharmad részét a jelenlegi Csanádalberti, majd Ambrózfalva területeit, amelyek Pitvaros község területei voltak!" Mindent Vissza!, amúgy tele van még király dumákkal, "...1947-ben azonban az itt élő szlovákság egy része [...] a jelenlegi Felvidékre /Szlovákia/ települtek át" , "A településen működő egyesületek, szervezetek közül: [...], az egyázak, a mozgássérültek szervezete, [...], a SER-TÉ/S/ 4, ..." Mi a fászom a SER-TÉ/S/???

BigMoney 2009.04.01. 19:24:42

minden bgy-snek felhivnám a figyelmét h ne flangáljon 6 után arra nagyon, mert jön a para:

barikad.hu/node/26910

vargyas 2009.04.01. 22:42:43

Gyerekök, a Nagypénz belinkelte lapon találtam meg ezt a leleményes szókapcsolatot: népnyúzó rablóprivatizátor. Zseniális! Zawar menjünk le Csanádalbertibe és szervezzünk pitvarosi visszacsatlakozást! Csekkoljátok Békéssámson címerét! Béke.

vargyas 2009.04.01. 22:59:06

Nagypénz, felejtsd el az egyetemed, itt a franyák: index.hu/video/2009/03/31/rosko_gabor_bicikligyujto/ "középszerű yuppiek elmagyarázzák, hogy mi a tuti" , na csákó.
süti beállítások módosítása