bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

saturday night - in the club

2009.03.01. 13:11 drbazmeg

Nagyon fáj a fejem, tegnap sikerült huszárosan leinni magamat néhány erasmusos arc társaságában. na de ne vágjunk egyből a közepébe, kezdem az elején.

Tegnapelőtt elmentem David haveromhoz, hogy nézzük meg a francia-walesi rugby meccset. Meg is néztük, ittünk jópár italt, ami ahhoz vezetett, hogy a David a meccs végén állva üvöltözött, meg énekelte a marseillaise-t. utána főzött valami kaját, nagyon jó volt, meg elővett a szivargyűjteményéből egy romeo y juliet szivart és rászívtunk, mondtuk is hogy most elég nagy kőnigek vagyunk, dehát tényleg azok voltunk. Másnap itthon hédereltem nem történt semmi extra, kajáltam, mászkáltam egy kicsit a környéken, meg néztem az aktuális rugby meccseket. Este azonban volt a black and white buli egy helyen az erasmusosoknak, tehát gyerünk be oda.

bementem 11 óra tájban és végre voltak erasmusosok , ment az ivászat. A belépőm nem sikerült valami fényesen, ugyanis van a csávó akiről azt hittem, hogy ír de kiderült, hogy angol, mert azzal indítottam neki, hogy gratulálok Írország győzelméhez (ugyanis délután picsázták meg az angolokat rugbyben) ő meg röhögött és mondta h nem para, aztán később jól összehaverkodtunk, mentünk mindenfele a városban. A helyen találkoztam még csomó nemzetiségű arccal, itt egy kis felsorolás: egy újabb finn csaj, egy depressziós dán gyerek, két jóarc német csávó, egy fél spanyol, fél francia gyerek, (aki végig arról magyarázott, hogy hogyan gyúrja ki magát nyárra, mert végig Ibizán van és bassza a nőket), egy svájci csaj, egy svájci csávó, aki szerintem gár, meg a szokásos félspanjaim, a két finn csaj. Szóval jó hangulatban telt a muri, kettő körül bezárt a hely, pedig az volt kiírva, hogy nyitva lesz 5ig, mindegy kösz franciák. aztán mászkáltunk még a városban az angol gyerekkel, meg az egyik német csajjal, és kb fél négy fele hazaindultam, mert már ki voltam. Természetesen hazafelé végig picsa, meg auróra, meg ossián számokat énekeltem jó hangosan, de csak azért, hogy megtudják végre az országtolvajok, hogy nem csak az Edith Piaf meg a Demis Roussos létezik. most másnaposan irogatok nektek, nemrég jöttem meg a piacról, mert este csinálok egy kis vacsorát a Davidnak meg a csajának és be kellett vásárolni.

Ja azt elfelejtettem mondani, hogy tegnap megjött az új lakótársam, aki egy párizsi csaj. Nem tudom, hogy jó arc-e, de az elég para, hogy egyelőre az anyja is itt van aki viszont egy kicsit parának mondható, de remélem holnap elhúz a vérbe, mert nekem itt ne szervezkedjen senki emberfia, vagy különben odavágok. beszél itt nekem mindenféle baromságot, mindenféle nyelveken, hát menjen el inkább kubikolni, vagy szart lapátolni ahelyett, hogy engem itt idegesít. Sajnos ezzel, hogy beköltözött a csaj véget értek a félmeztelenülkilógóseggellemegyekakonyhába meg a dekkelekanappalibanmiközbenabolonddalbömböltetjükatv-t időszakok, mert a csaj ott lakik a konyha mellett. Most már az is nehéz lesz, hogy a bolonddal este csapjunk egy kis ramazurit és feligyuk a készleteinket. mindegy majd bedeszkázom az ajtaját, ha valami problémája lesz, aztán nagyvonalúan nem hallom meg a kiabálását, vagy egész egyszerűen beteszem a kukába, mint ahogy azt kedves latintanárom gyermekével terveztük még annak idején az EKGban.

na túl sokat írtam, majd holnap, vagy utána jelentkezem, addig szorgalmasan írjátok a kommenteket hogy halljak valamit az óhazáról. Például szívesen hallanám kinek vannak csajai otthon, ki vezeti a bagolyvadászatot, stb. szevasztok kutyák

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr7973233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zugügyvéd haverod 2009.03.01. 18:26:28

Csá!

Nem akarok pletykálni(na jó valójában, hogy a faszba ne akarnék), de az csicsergik a kék osztrigában a fiúk, hogy az Iván vadászott valamit...

BigMoney 2009.03.01. 19:03:38

meg azt is, hogy szerintem csőbuzi..

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.02. 10:34:33

@A zugügyvéd haverod: felraktam a múlt heti szuperfilm kritikáját. szerdán a következő?
süti beállítások módosítása