bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

trip two

2009.03.09. 20:39 drbazmeg

Itt vagyok újra.

Ma semmi érdekes nem történt, csupán annyi, hogy küldtek egy újabb levelet arról, hogy csütörtökig biztosan nem lesz egyetem. Tegnap viszont menő volt, mert az egyik erasmusos haverrel felkerekedtünk és elmentünk Carcassonne-ba, ami itt van kb egy órányira innen. Nagyon fasza kis hely, van nagy vár, meg sok turista, képeket lehet csekkolni a picasa-n. A srác annyira nem jófej, svájci és elég értelmes, de nem egy buliember. Sokat beszéltünk, de a végén úgy éreztem, hogy nem lesz a legnagyobb haverom. Mindegy, őt is lehet csekkolni a picasa-n

Tegnapelőtt volt a városban kultúrális vetélkedő, egy dán meg egy kanadai csajjal, meg ezzel a svájci arccal. Természetesen megnyertük a vetélkedőt és kaptunk cserébe egy mozijegyet. A dán csaj semijófej, a kanadai arrogáns picsa, aki mindig két lépéssel a csoport előtt járt, a svájciról meg már meséltem. Este hazajöttem, mert hiába próbáltam bulit szervezni, senki nem jött el, gondoltam megfűzöm a lakótársnőmet, igyunk egy italt. Sikerült meginnunk három üveg bort, a vége felé már olyan volt a buli, hogy l.l.juniort mutogattam neki a youtube-on. aztán a vargyassal telekonferenciáztunk, szép este volt. Most itthon vagyok, és hallgatom, hogyan takarít a kiscsaj mindenki után a konyhában. De hagyom, hadd csinálja, ha ennyire élvezi, szerencsére nem olyan hangos. Lehet, hogy hétközben vállalok még egy utazást, ha nem lesz egyetem, még nem tudom. Majd írok a fejleményekről.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr86992205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása