bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

trip 3

2009.03.13. 22:51 drbazmeg

Na visszatértem dogs

Tegnapelőtti eseményekről fogok írni, meg egyidőben a képeket is töltöm a picasa-ra, lehet csekkolni szorgalmasan. Szóval kedden, mivel sok tennivalóm nincsen, elhatároztam, hogy elmegyek Albiba, ami itt van nem messze (1óra) Szóltam is a magyar csajnak, meg egy német csajnak, hogy gyerünk be, mentünk is. Nagyon menő volt a hely, de ezt a képek alapján ti is láthatjátok majd. A német csaj elég érdekes arc volt, nem lesz a legnagyobb haverom, de azért tűhető forma. Van Albiban egy katedrális, ami extramenő volt, főleg belülről, pedig nem szoktak megfogni a keresztény dolgok, de ez nagyon ott volt. Olyan volt az egész, mintha a Pélor kezeit lenyúzták volna és kifeszítették volna a falra, annyira össze volt festve az egész. Volt még egy Toulouse-Lautrec múzeum is, ahol lefotóztam a hentesnek az Ambassadeurs-ös plakátot, hadd örüljön, bár kicsit szar lett a minőség, de nem baj, megy fel a picasa-ra ez is.

Tegnap nem történt semmi számottevő, meg se sok minden, csak találkoztam egy öreg arccal aki megy majd Magyarországra biciklizni, aztán dumálgattunk, meg megígértem neki, hogy majd segítek telefonálgatni, mert az angol sem az erőssége. Holnapra szerveztem egy bulit ide a kecóba, de eddig egy erasmusosnak sem sikerült visszajeleznie, hogy jön-e, tetőfokon a hangulat.

kellemes misters és/vagy shakes-et, málnást, dióhéjat.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr341000972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.03.14. 16:25:14

tegnap ismét mocsok volt.

meghatóak a képek. több el greco-t ne, több embert, ezek a javaslataim henteském.

drbazmeg 2009.03.14. 16:37:47

@BigMoney: csinálnék én, de nincs kiről hentes

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.16. 12:41:29

megint hatalmas formában voltam, legújabb irományomat el lehet olvasni, tudjátok hol, itt: mozimocsok.blog.hu
fak!

vargyas 2009.03.17. 21:52:41

Drbzmg, béjegyzéseket! Hőzöng a pitvarosi nép, hogy sehol semmi. 'Sámsonon azt beszélik, hogy mégsem neveznek el rólad teret. Lassan naki reklámoldalává válsz.

BigMoney 2009.03.17. 22:17:09

dugtál már fro-ban amugy?

amugy?

és egyébként?

drbazmeg 2009.03.17. 22:23:00

@BigMoney: holnap fogok
@vargyas: beszarni teljesen felesleges

BigMoney 2009.03.17. 23:26:27

@drbazmeg: dugj holnapig, vagy dugj másfél hét mulva, ápr végéig. a többi nemér.
@vargyas: nem kell beszarni

drbazmeg 2009.03.18. 11:42:45

@BigMoney: te meg csak simán dugjál, bár tudom, hogy az szinte lehetetlen...

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.03.21. 03:11:47

miszter, jupát, az Ászhóllal – klaszikus este.
süti beállítások módosítása