bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

ramblász

2009.02.15. 19:53 drbazmeg

Szevasztok részegesek

itt vagyok Barcelonában és azért nem írtam mert egész nap turistáskodtam meg hódkodtam. Sikerült teljesítenem azt ami a Hódnak nem sikerült egy év alatt, ha értitek mire gondolok,  bár igaz, hogy elég nagy előnyben voltam mert itt van a Fischer. A spanyolok nem könnyítették meg az idejutást mert kb másfél órát késett a vonatom, ugyanis megállt valahol, ahol mondták, hogy para van és autobuses-szel kell folytatni az utat. Mikor felszálltunk a buszokra mondták, hogy mégis vonattal, ekkor már óriási volt a hangulat itt ordibált mindenki és amikor végre elindult a vonat mindenki tapsolt. Ilyen dolgok nálunk, nyugaton nem fordulhatnának elő.

Na de megérkeztem. Ma egész nap mászkáltunk a cityben, megnéztem hol aludt a hentes a ramblászon, voltam a tengerparton meg a Güell parkban. Mondanom sem kell kalamárit ebédeltem. Most szerintem elmegyek italozni a tengerpartra bár elég hideg van dehát meg kell próbálnom úgy élni mint dollár barátunk. hallom jól szórakoztok otthon, nekem is nagyon hiányzik a mister, nem tudom, hogy kibírom e fél évig nélküle, megírom a címemet és küldhetnétek egy bombát a címemre mert szívesen innék már egy kis káposztaízű sört.Fasza hely ez a Barcelona, kezdem érteni a hentest, miért tölt itt ennyi időt. Most lépek majd holnap töltök még képeket.

Adios marricónes

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr73945098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.16. 09:33:11

bala, gratulálok! nagy vagy!!! én azt hittem, irtózatos nagy meló (tudod mire gondolok), mert a henti másfél évig dolgozott rajta, de nem sikerült neki - word up!

és most egy kis szpem:
olvasd el a világ legjobb kritikáját a világ legjobb filmjéről:
mozimocsok.blog.hu

BigMoney 2009.02.16. 21:02:59

@nakamura:

nem sokkal nagyobb meló mint itthon. hamarosan rájössz, még egykét honap. tudod mire gondolok.

bala:

azt hittem h barcelona egy oylan hely, ahol nem termnek közepes tréfák, csak jok.

na egyed a kalamárit.. majd félév mulva ovlsad vissza amiket irsz, és te is elfogsz azon mosolyogni, h mekkora cucc a kalamári, amikor már annyit ettél h a zsiros kenyeret jobban kivánod:D

nemszar a paradicsom amugy, ugye? ez van.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.17. 22:59:51

@BigMoney: "nem sokkal nagyobb meló mint itthon. hamarosan rájössz, még egykét honap. tudod mire gondolok."

az előnyödet az életbe nem fogom tudni ledolgozni...
süti beállítások módosítása