bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

2009.02.03. 13:02 drbazmeg

megcsinaltattam a szemoldokpiercinget es vettem nèhàny rozsaszin inget a biztonsag kedveert, meg egy kigyobor cipot es es feherarany fuxot, a hajamat meg levagattam olyanra mintha kopaszodnek es befestettem olyanra, mintha oszulnek mostmar asszem igazi francia vagyok.
 

Tegnap bebasztam egy olyan ismerkedesi esten ami a helyi BME meg a TTk szàmàra volt rendezve. beszelgettunk ket amerikaival akik a vilag legprosztobb alakjai voltak suttyo flanelinges texasiak akik egy szot sem beszelnek franciaul pedig allitasuk szerint 8evig tanultak. A magyar csaj annyira ki volt, hogy lefejelt egy falat en meg rehaboltathattam- vàllalhatatlan.

Az Obragnak uzenem, hogy vigyazzon a Kapàssal, mert a vègèn ottragad a Rozival a lakasban es akkor nezheti, mikor megy el csajozni a verdajaval.

Most lesz valami francia felmero, teljesen kivagyok, nemtom hogy fog sikerulni felek, hogy reflexbol a total kezdo csoportba basznak be, de majd meglatjuk.

Holnap meg irok, ha bejovok az eggyetemre, addig vàlaszolgassatok, hogy olvassatok e vagy csak magamnak irogatok itten lelkesen. nem baj legalabb meg lesz az erasmus beszamolom.

szevasztok kutyak

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr4920062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imperatore 2009.02.03. 15:11:06

ja és boldog névnapot csicskcsicskcsicsk

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.03. 20:38:52

tegnap én is bebasztam, micsoda véletlen, bassszájba!
itthon lófasz nincs, legalábbis a bégyé környékén. lécci írjál már a helyi black metal szcénáról néhány sort (oldalt, esszét, stb)
csók

vargyas 2009.02.03. 23:52:07

csá, olvasom, terjesztem, tartalmi javaslatom: több beba, kevesebb egyetem.

A zugügyvéd haverod 2009.02.04. 16:50:14

Csá Dr Bazmeg!

Na sikerült regelnem. Itthon rohadok, 2 hetem van rá h legyártsak egy diplomamunkát, baszod. aztán államvizsgák, egyenlőre nem úgy tűnik, hogy meg foglak tudni látogatni, de majd igyekszem.

Bálint

A zugügyvéd haverod 2009.02.05. 16:40:45

Egyébként meg mibe fogadunk, hogy má azért nem írsz már két napja mert elképesztően berugtál?:)
süti beállítások módosítása