bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

szombat esti laz

2009.02.09. 14:04 drbazmeg

Na itt vagyok megint; most tudok irni mert kijottem az egyetemre. Tegnap masnaposan kuszkodtem otthon, mert szombat este Daviddal meg Julival eleg rendesen megporgettuk a diszkogombot. Tortent ugyanis, hogy megneztuk az Ir- francia rugbymeccset es ottmar egy kicsit betintaztunk, mert kikaptak a csigazabalok es utana a David mondta, hogy vacsorazzunk meg. Gondoltam bekapunk egy gyrost, vagy egy valamit, de nem. Elmentunk egy eleg fuxos helyre a belvarosban, tapasbarszeruseg, allva ettunk libamajat, meg rosè kacsamellet, meg baranykolbaszt es melle lekuldtunk egy 15euros vorosbort, mert a David szerint az dukal. Gondoltam, hogy most otthagyom az osszes penzemet e mehetek haza megszegyenult kutyakent, de nem. David elkezdte magyarazni, hogy egyszer kibaszott vele a hely, mert nem volt valami kaja vagy mittudomen es mondta hogy huzzunk. El is huztunk a picsaba otthagyva egy laza negyven euros szamlat. Ezutan a Davidot tiszteletbeli magyarnak fogadtam.

Utana elmentunk a Cafe Populaire-be ami egy kurvajo kis kocsma, es az itteni viszonyokhoz kepest nem draga (2 euro egy 2,5 decis sor) ott osszevissza minden szart megittunk es a vegen ugy mentunk haza a Daviddal, hogy mindketten csuklottunk es baromsagokat beszeltunk es olelgettuk egymast, hogy mennyire jofejek vagyunk. meg a helyen haverkdtunk mindenfele franciaval, meg is hivtak egy pastisra amit kezdek mar jobban elfogadni. Tegnap ennek megfeleloen egesz nap rehaboltam, otthon tvztem, meg kajaltam.

Most itt ulok az egyetemen, bejelentkeztem rugbyzni az egyetem csapataba, holnap lesz az edzes. kiderult a francia teszt eredmenye es ahelyett, hogy a total kezdo csoportba raktak volna, kiderult, hogy a kozephalado szinten kell nyomatni( 5bol a harmadik szinten), ahol mar konkret francia orak nincsenek is, csak ilyenek, hogy civilizacio, meg irodalom meg mittudomen. erdekes lesz, elvileg a heten mar lesz ora, csak fel kell venni.

Ha minden igaz a kovetkezo heten megnezem a masik dagadt varosat, mert lemegyek Barcelonaba a csajomhoz, de ha az nem jon ossze akkor felpattanok Parizsba, ugyanis szunet lesz egesz heten. A szamgepem meg mindig nem jo, remelem sikerul vennem tàpot, mert mar ki van a faszom otthon, mert mindket konyvemet kiolvastam, a francia tv pedig nezhetetlenul szar.

irjatok melegek, en szerintem holnap ujra jelentkezem. este megyek a cafe populaire-be megint mert olyan akcio van hogy 12 sor 12 euro, ezt pedig egy magyar nem hagyhatja ki.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr27932321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asdfjkl 2009.02.09. 22:19:52

valamit akartam írni. elfelejtetem. b'. majd holnap.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.09. 22:26:01

irigyellek a sör akció miatt, bár a cba-ban a kozel mostanában 149 huf, az se szar.

asdfjkl 2009.02.10. 05:46:44

@nakamura: és ha még valami kemény valutában van penzed.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.10. 16:36:20

@asdfjkl: ja, ma még csak két sört kapsz egy euróért, holnap viszont már 20at
süti beállítások módosítása