bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

van internet

2009.02.10. 15:34 drbazmeg

na vettem egy tápot a géphez úgyhogy beüzemeltem otthon is az internetet és most már szabadon garázdálkodhatok egész nap, bár nagyon lassú,de egyelőre megteszi, majd megjavítom, vagy mittudomén. ma nem történt semmi extra, benn voltam az egyetemen és beszéltem végre a koordinátorommal aki hajlandó volt egy napra felfüggeszteni a sztrájkolást és elmondta, hogy az a nő akinél véglegesen fel tudom venni az órákat az egész héten sztrájkol előreláthatólag, és mivel következő héten szünet van lehet, hogy csak két hét múlva tudom lezsírozni a cuccot. az órák fele meg megy ha éppen nem sztrájkol a tanár-elképesztő. én azért fogok sztrájkolni, hogy ne sztrájkoljanak. Sajnos erasmusosokkal nem nagyon találkoztam eddig, mert nincsenek nagyon közös programok, órákra meg még nem járunk, a sztrájk miatt.

most csak ennyit írok, majd lehet, hogy este vállalok még valami írást nem tudom, megpróbálom a képeket tölteni, lehet h csinálok egy picasa oldalt mint a másik hentes.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr42934836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zugügyvéd haverod 2009.02.10. 15:47:28

Csá Balázs!

Én mint az ügyvéded azt ajánlom, hogy ne vallj be a szabálysértési határt meghaladó bűncselekményeket a blogodon:) ja és persze vegyél pár acapulco inget is a rózsaszínek mellé:)

BigMoney 2009.02.10. 23:18:44

Na bazz ma történelmet irsz mert kaptál egy ikont a tellámban, szval megnyomom és blog van!

Nők?

drbazmeg 2009.02.10. 23:29:14

moneykám!
én csak visszaszeretnék kérdezni:betti?

BigMoney 2009.02.11. 00:00:34

henti, hát lofasz sincs, mer amikor irt h találkozzunk, én aznap mentem sizni, mst meg azt se tudom h mi a retkes faszvan, értsd: kaposvár, bp stb..

viszont hires a barátunk (ö is itt van közöttünk?):

www.mtv.co.hu/show.aspx?ShowID=58

11.perc

és utána is

BigMoney 2009.02.11. 19:41:37

ki a fasz vagy te! iván bazdmeg. megbaszlak. jo lesz ez a blog. kurjuk szét.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.12. 10:48:18

@BigMoney: hód, basszál meg! tegnap amúgy is annyira bebasztunk, hogy nem tudtunk baszni, bassza meg!

A zugügyvéd haverod 2009.02.12. 11:30:28

Basszatok meg Én vagyok a buli!!!!

BigMoney 2009.02.12. 12:14:34

Bala tegnap rajta maradtam a 956 oson ès huvosvolgy faszán ébredtem fel, a buzi barátunk meg otthagyott, vvagy nemtudom hova tunt de már nem volr ort (@nakamura:hork). Látod, már semmi sem a régi..

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.12. 14:45:37

@BigMoney: én leszálltam a gettó közepén a bégyénél, de voltam olyan figyelmes, hogy élettelen tested bepólyáztam a kapucniddal
@A zugügyvéd haverod: hétfőn ha van kedved, gyere át megnézni egy retekszar filmet
süti beállítások módosítása