bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

2009.02.20. 18:24 drbazmeg

Na megjöttem dogok

Nem írtam mert kicsit sűrű volt az elmúlt két nap, sokat voltam házon kívül, meg beszórakozva. Tegnapelőtt délelőtt mászkáltam a cityben míg a csajomék egyetemen voltak. Elmentem a hajózási múzeumba ami nagyon menő volt, meg mászkáltam mindenfele, majd egy gyros-szal koronáztam meg a napot. este meg találkoztunk pár erasmusos haverrel egy olasz meg egy osztrák csajjal, akikkel ittunk két sört és terveztük , hogy benézünk az erasmus partyba amit a beszédes nevű club opiumban tartottak. Az még csak az eleje, hogy a szekusok alig akartak beengedni mert mondták, hogy pulóver meg hogy cipő, de aztán sajnos beeresztettek . Benn nagyrészt negyvenes-ötvenes angol, brit gazdagok szórakoztak és próbáltak felcsípni mindenféle szutykos nőket, óriási volt a hangulat én már az ajtóban sarkon akartam fordulni, de nem sikerült, mert az osztrák egyből rárendelt valami italt és meg kellett várni míg letolja. aztán bementünk vissza a városba és mivel már késő volt semmi nem volt nyitva csak egy lepukkant diszkó ahová bementünk és denszeltünk egy kicsit, ez inkább szopó volt mint jó. ezután hazapályáztunk mert elég volt a semmiből.

Tegnap sokáig aludtam, mert megtehettem és utána elmentünk a Sagrada Familiába hesszelni. nagyon menő placc, tényleg tetszett. majd holnap ha hazaértem feltöltöm a képeket és lehet gyönyörködni. A templomozás után elmentünk kajázni egy tapasbárba ahol ettem csigát, mostmár hivatalosan is csigazabáló lettem. este aztán rámentünk az italra a L'Ovella Negra-ban amit a hentes is mondott. jó kis hely, bár a mister jobb. Az este végén emelkedett hangulatban megpróbáltam eltulajdonítani a korsót amiből ittam, de a beengedő ember ezt észrevette és visszavette azt ami az övék. Egyébként érdekes megjegyezni, hogy ezt mindenféle emelt hangszín, kurvaanyázás, kötekedés nélkül tette, ami rendkívül szimpatikus, bár nem változtat a tényen, hogy nagy lúzer voltam. mindegy beba volt és kész.

Ma ennek megfelelően már nem fogunk nagyon piázni és a programokat is visszafogtuk. Eddig voltunk egy all you can eat-es japán étteremben ahol kilenc euró a futószalagos kajálás, és nekem sikerült hódatrófeában állapotra enni magamat. aztán haza- siesta, aztán most meg benézünk a városba héderkedni. Na dióhéjban ennyi, holnap reggel megyek vissza Nyugatra, eleinte keleti, majd nyugati vonaton-éles lesz a váltás. Nagyon jó volt itt egyébként, szerintem majd még jövök, ha a drága időm engedi. Csajomék nagyon jóarcok voltak, menők voltunk, hogy találkoztunk, remélem ő is eljön majd Nyugatra, persze csak ha megkapja az ideiglenes tartózkodási engedélyt.

kellemes mistert, shakes-t, málnást kívánok a péntek esti italozóközönség számára.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr96955309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fegyver 2009.02.21. 09:38:52

Kár hogy nem voltál tegnap shakesbe, a SF toulouse meccs ment a kinti tévén, de így nem láthattad. Amúgy jó volt a buli, még be vagyok baszva, uhogy terveim szerint mingyá telehányok egy autót.
Csokker

xvikunyax 2009.02.21. 12:28:00

egerszegen tuti jobb az elet, bar nincs csiga, se halpiac, de van tesco es sportcsarnok mögötti pad, ugyhogy felesleges volt annyit utaznod, csak egy buszjarat es maris a menyorszagban vagy.
fegyver, ugorjunk mar össze valamikor szidni drbazdmeget!

yo

Fegyver 2009.03.01. 10:44:40

@xvikunyax: csá vikunya, jól beszélsz, igyunk má valamikor egy italt! Közbe ordenáréskodunk és szidalmazzuk távolba szakadt hazánfiát!
süti beállítások módosítása