bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

4.nap

2009.02.02. 11:02 drbazmeg

Na szevasztok,

most tudok csak irni mert otthon meg el kell inteznem az internetet a lakotarsaimmal, akiket mèg nem làttam, valami fantom arcok lehetnek, egy csajjal talàlkoztam egyszer koszontem visszakoszont- ennyi.

tegnap voltam rugby meccsen vidèken, elmentunk kb 80 km-re a Daviddal, meg az edzojevel es megneztem a meccsuket. Kicsit mas a rugbykultura itt mint otthon, de ez varhato volt. a meccs utan volt kajalas, ettem mindenfele meno kolbaszokat, meg sajtokat, aztan hazamentem es foztem boudain noir-t, vèreshurkàt ami nagyon finom, sokkal tobb vèr van benne mint az otthoniban ès màs a fuszerezese is.

Tegnap reggel voltam piacozni es kicsit megorultem a tengeri cuccoknàl nagyon meno, vettem is egy kis kagylot a biztonsag kedveert es jol meg is ettem az egeszet.Most itt ulok az egyetemen, van màr diakigazolvanyom is, csak az orakat nem tudtam felvenni, mert a koordinator nincs bent, csak otodiketol, de ez nem is baj, minel kevesebbet kell tanulnom annal jobb.

holnap majd irok meg, vagy ha tortenik valami erdekes

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr44917757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imperatore 2009.02.03. 08:03:56

Bondzsorno!

Örülök, hogy kint is te vagy a hely királya, bár hiányol az egész blaha téged.
kár hogy nem próbálhattad ki a személygépkocsit elég komolyat fog a kuplung.:)a Kapás már jött szolni hogy kipróbálná, mert szeretne gyorsulgatni a rozival egyet.
Na és milyenek a csajok, meg van már pircienged?
süti beállítások módosítása