bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

őrültekháza

2009.02.05. 19:39 drbazmeg

Na szevasztok, most Juli gépéről irok a koleszből mert eljöttem otthonról az őrültekházából. Azért nem irtam tegnap mert nem történt semmi érdekes gondolom az nem valami érdekfeszitő, hogy bankkártyát csináltattam, meg, hogy mászkáltam a suliban meg a városban.

Tegnap este viszont szerveztek az erasmusosoknak lézerrel lövöldözést, amire elmentünk, reméle, hogy megismerkedünk sok hozzánk hasonló nemzetközi haverrel, de csak mi ketten mentünk el az erasmus különitményből és olyan volt a hangulat, mintha az eltés versbarátok körével mentünk volna felolvasóestre- szóval szopók voltak nagyon az arcok, de nem baj, majd a franciakurzuson haverkodunk.

na de most kitérek a lényegre. a lakótársaim elég parák. van egy nő aki terhes és pszichológus és nem mutatkozik kb. csak kb. 5percre naponta eddig egyszer beszéltem vele az alatt az 5perc alatt, amig megette a napi almáját, persze bemutatkoznia nem sikerült-kurvaanyját. A másik tag egy harmincas faszi aki úgy néz ki mint a moby csak kicsit még beesettebb az arca, vele már többször haverkodtam, de úgy beszél, mintha nem vágná, hogy mi van. Félig franciául félig angolul feldúltan mászkálva magyaráz. Szóval nem a partilakásba költöztem be, de leszarom őket, mert lehet hogy egy-két hónap múlva kiköltöznek. ma egész nap próbáltam otthon belőni az internetet és az istennek sem sikerült, mire hazajött az egyik kisértet és közölte, hogy az internet csak akkor működik ha az egyik ajtó be van csukva, gondoltam hülye vagy ombre, erre mondta hogy ne nézzem hülyének de ezt akkor már bukta. Mindegy holnap újrapróbálkozom csukott ajtónál crazy shit.

Ma csináltunk Julival egy őrületes tengeri tésztát lazaccal meg rákkal előételnek meg kagylót vállaltunk, menők voltunk. Na holnap majd még irok addig igyatok helyettem is a misterben.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr77925002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xikler 2009.02.07. 14:43:31

képeket akarok!
amíg nem küldesz fotót valami láthatóan francia szarral a háttérben addig gyanús marad h még mindig a málnásklozettben okádol vagy a rákóciban másnaposkodsz

ja és gondolj a lakótársaidra ha neked ők parák akkor fordítva mi lehet? dagadt ronda magyar egy kurva szót nem ért franciául, nonstop balázskodik, újabban halszaga van, na az a para
jobb lesz ha lecsekkolod a műmobyintooulouse meg a terhesvagyokrusztybvelmegműmobyvalegylakásbanintoulouse oldalaakat
vágod élethaláálkérdés vagy te vagy ők, ballach cselekedj
süti beállítások módosítása