bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

mindennapok

2009.02.07. 15:23 drbazmeg

nem nagyon történnek itt a dolgok azért is nem írtam, általában a városban mászkálok vagy otthon tvzek, vagy itt a Julinál a kollégiumban intenetezek meg alkoholizálok-elég izgalmas. Ma haverkodtam egy kicsit a nővel a lakótársammal, meg egy öreg nővel aki jött hozzá, elég szopó arcok mindketten. Este megyek nézni az Írország Francia meccset egy olyan helyre ahol a főnök a Stade Toulousain régi pillére volt és ír, na ez biztosan vicces lesz. reggel csibészeltettem egy kicsit a terhes nő kutyáját aki jelenleg a legjobb spanom a Davidon kívül, csak még nem tudom a nevét, de füttyjelekkel kommunikálunk. Két hét múlva a Toulouse játszik a Clermonttal, ami kb olyan mintha a Manchester játszana az Arsenallal, csak rugbyben, szerintem kimegyek a meccsre bár 15 euro a jegy de leszarom hardcore.

A képeket akkor tudom tölteni ha otthon majd rendben lesz a gép, mert elbaszódott a táp és kell egyet vennem ami következő héten lesz az üzletben ahol olcsó. Azután meg kezdődhet az internetbeállítás és mennek a képek. Tegnap ettem helyi kolbászt elég szar, semmi fűszer nincs benne de legalább nem böfög az ember fokhagymaszagút fél napon keresztül.

búcsúzom, a málnás wc-ben megtaláltok ott alszom átkarolva a wc csészét. addig egy kép hogy minden kis szőrszálhasogató elhiggye, hogy itt vagyok

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr42928529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zugügyvéd haverod 2009.02.07. 15:43:32

Ne haragudj Balázs, de engem nem győztél meg, semmi franciát nem látok a képen, van rajta egy daru, fák meg víz meg villanyoszlop, ez mind van itthon is. Nem is beszélve a zsíroshajú molett alkoholistáról a zöld táskával, na abból meg pláne sok van itthon:)

vargyas 2009.02.08. 02:56:41

Hé drbzmg, ez vagy a margit-sziget részegen, vagy voltál mostanában prágában, ne bujkálj, holnap este mister!

BigMoney 2009.02.08. 16:30:28

Mst jöttem haza franciaországból sielésböl szval ne basszál át, clinton kutyája.. öö terhes kutyája!

na örülök h kolbászolsz, az a lényeg ugyis. én ismét rájöttem h a franciák nem a spanjaink, amikor éjfélkor bebaszva országvárosoztunk 5en zene nélkül a szobában majd pierre szomszédaink beköptek, és másnap meglátogatott a gendearmarie (nemfranciásoknak:köcsögfranciarendör)!, de

sielés meg mocskolodás jo volt, két napja nem fürödtem, és ujra itt van elöttem a kicsi mac-em (üssetek meg).

na irj meg képeket, meg a kurvákról is. (tudom h olvassa a nöd, de akkoris)

+ én szerintem ápr végén máj elején ha leadtam a diplomám, kimennék, még ha nem is lesz szaraszagu a szám a helyi kaja után.


a pénz boldogit

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.10. 16:35:16

ez a toulouse kép alapján elég bukarest. nem csoda, hogy szövetkeznek egymással.
süti beállítások módosítása