bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

utazások

2009.05.18. 13:19 drbazmeg

Szervusztok Gordonok

Tegnapelőtt tértem vissza Barcelonából, de erről csak később fogok írni, mert elfelejtettem még a baszk utazást is megosztani veletek. Arra már pontosan nem emlékszem, mikor indultunk, de valójában teljesen mindegy is. Béreltünk egy verdát négyen, a magyar csaj, a finn csaj, meg a svájci "haverom", mert így olcsóbb volt, mintha vonattal mentünk volna. Lementünk első körben St. Jean de Luz-be, meg Bayonne-ba, aztán továbbverdáztunk a szálláshelyünknek is otthont adó St. Sebastian-ba. Nagyon fasza volt a szállás, de a svájcinak nem tetszett és rikácsoló hangon magyarázta, természetesen angolul, hogy mindenki megértse, hogy mindent el fognak tőle itt lopni, meg mittudomén. Ekkor kezdődött a gyerekkel a kálvária, ugyanis a finn csaj kölcsönadta neki a Baszkföld útikönyvet és végig azt olvasta és magyarázta, hogy miket kéne megnézni, mert mondjuk két csillagos a könyv szerint és nem csak egy. Szerencsére este sikerült lerázni, mert inkább olvasta a Bizánc című könyvét, miközben az ipodján valami középkori zenét hallgatott, minthogy megigyon velünk egy jó italt. Első este elég vicces volt, táncolás, mulatozás stb. Második nap St. Sebastianban hédereltünk, elmentünk az Aquariumba, meg hesszeltük a tengert. Estére már annyira felbaszott minket a gyerek, az állandó körülményeskedésével, hogy kajáltunk, utána lepattintotta magát és egyből elkezdünk nehézitalokkal támadni, ennek következtében enyhe emelkedett hangulatban kellemes esti sétára indultam az óceánparton, ahonnan sikerült pénztárca nélkül visszatérnem. felébresztettem a két csajt, hogy para van, azaz először a Julit, ő kiszaladt a szobából, majd beszaladt a Wcre és egy jó félórás hányásmaraton után vissza is ment aludni. Szerencsére a csajom telefonon segített, ami nélkül nem tudom elképzelni, hogy hogyan tiltottam volna le a kártyákat. a finn csaj meg beszélt a franciákkal, mert én még a magyarokkal is csak akadozva voltam képes.

Másnap reggel arra keltem fel, hogy a svájci hangosan magyarázza, hogy ne menjünk Pamplonába, mert az útikönyv két csillagot ad rá, míg Bilbao-ra hármat, na ekkor szakadt el a cérna, és egy félhangos baszd meg a csillagaidat felkiáltással indítottam a reggelt, erre egy kicsit befogta a száját, de 10 perc múlva már arról rinyált, hogy ez a nap úgyis el van baszva mert nem indultunk el reggel tízkor stb. leszartuk, inkább aludtunk még egy kicsit. a hostelben a recepciós csaj felhívta a helyi zsarukat, és kiderült, hogy minden cuccomat megtalálták, nagyon fasza volt, csak érte kellett mennem.délután eltéptünk Pamplonába, ami tök menő volt, sétáltunk a napsütésben, meg kávéztunk, míg a hülyegyerek elment a várostörténeti múzeumba. mindegy, legalább addig se volt velünk. Este már nem vállaltuk magunkat annyira durván, meg le is voltunk fáradva erőteljesen, főleg azért mert a vacsora alatt svájci barátunk szórakoztatott bennünket azzal, hogy a csajokkal próbálta megvitatni, hogy mi tetszik nekik a csávókon, és hogy hogyan szereti meg mittudomén. Olyan volt a helyzet, hogy három ideges fejű ember ül és egymást rugdossa az asztal alatt, néha egy magyar- eztnemhiszemelbazmeg kiszólással, miközben egy egypohár vörösbortól kipirosodott arcú negyedik beszél arról, hogy mi a kedvenc férfitípusa. aki látta a ford fairlane kalandjait, az most bisztos érti, hogy olyan volt a svájcival beszélni, mint zuzu petals-szal, tudjátok a sajtreszelős hasonlat, ha valaki nem ismerné akkor majd megírom.

Szóval a kirándulás nagyon fasza volt, St. Sebastian tényleg jó hely, nem hazudott a hentes, csak a kisbarátunk kicsit felbaszott mindenkit. Aztán hazajöttünk Toulouse-ba, ahol nem történt lényegében semmi extra, múlt pénteken meg elmentem a csajomhoz BCN-be, ahol találkoztunk még Annával és Gergővel is. Nagyon fasza kis utazás volt, sokat hédereltem a csajommal, mert most 1,5 hónapig nem találkozunk, hacsak nem lesz az enyém a nemzeti vagyon fele és kimegyek, de ezt nem hiszem. Egyik nap elmentünk PortAventurába, ami az Eurodisney után a második legnagyobb európai vidámpark, estére már kicsit kivoltunk annyit hullámvasútaztunk, de a hullámvasútraülési versenyt természetesen én nyertem meg, ültünk ezen (én meg a csajom háromszor) ezen is háromszor (3,5 sec alatt gyorsul 135km/h-ra) és ezen kétszer, ami a legparább, gyakorlatilag szabadesés, erre csak az Anna meg én mertünk felülni, a pro arch csapatépítő céges tréning keretében.

Sikerült fürdenem egyébként a tengerben, kétszer is, hát nem mondom, hogy meleg volt, első körben                             ekkora lett mint ez a szóköz, de aztán hozzá lehet szokni. egyszer fürödtem Sitgesben ahová lementünk Dórikával tengerezni, egyszer meg Annáékkal strandoltunk egy kicsit.

Vasárnap este, aki követi a focit biztos tudja, hogy a Barcelona majdnem megnyerte a bajnokságot, de aztán nem, mi készültünk a nagy ordibálásra az utcán de szerdáig kellett várni mert akkor nyerték meg a kupát és megőrültek a főtéren ezek a hülyék. bombákat nyomattak, meg tüzijátékokat meg ment a Madrid cabron duma, mi is kiabáltuk, hogy Kisteleki Bazd meg az anyádat, meg hogy angol pénzen viszzatérünk, meg hogy LIP-CSE-I PE-TI. őrületes volt a hangulat. Barcelonáról nem írok többet, nagyon jól éreztem magam, főleg a csajom miatt, meg végülis az Annáék voltak az egyetlen ismerősök, anyámékat meg a párizsi haveromat leszámítva akikkel találkoztam az "erasmus" alatt.

Holnapután indulok haza, az alfa remélem várni fog a megbeszélt időben a reptéren. Lesz még egy bejegyzés, vagy kettő mielőtt elindulok szóval csekkoljátok a blogot, mert az egyik egy nagyon vicces dolog lesz.

üdvözlettel: Hurakan Kondor

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr581128564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása