bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

kezdodik az orulet

2009.01.31. 09:57 drbazmeg

Na tegnap sikerult egy kicsit beinni, mert elmentunk a chez tonton nevu helyre ami eleg meno es ugy viselkednek ott a csàvok mintha kb 15 èvesek lennènek. kiprobàltam a helyiek egyik kedvenc italàt a pastis-t de nem valami jo, olyan mintha fogkrèmes vizet innèk, mert olyasmi mint az ouzo, csak sokkal szarabb.

Tegnap àtvettem a lakàs kulcsait, ma fogok koltozni cirka 2 ora mulva. Eleg jonak tunik a cucc, bàr csak az egyik lakotarsammal talàlkoztam de az viszonylag szimpi volt.

Az egyetemre is sikerult beregisztràlni, de termèszetesen az ELTE bosszuja itt is utolèrt, mert valami papirt megint nem kuldtek el, igy telefonàlgathattam haza az erasmus irodàba, de a franciak nagyon rendesek voltak, nem sokat szaroztunk, beirtak aztàn kèsz.

Ma reggel a David aki a szallasadom irt egy levelet, hogy elmennek majd jonnek es a nevemet ugy irta le, hogy elkezdtem rohogni: Ballach. a vicc az egèszben, hogy kb negyvenszer irta màr le a nevemet kulonbozo okokbol, de ugy latszik nem erossège az emlèkezès.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr76913824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása