bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

trip one

2009.02.13. 15:53 drbazmeg

Szevasztok kutyák

Holnap délután leutazok Barcelonába, hogy ott is megegyem az összes tengeri cuccot ami csak létezik. Elég olcsó volt a jegy mert oda-vissza megúszom kb. 10e forintból, ami nem olyan rossz, tekintve az itteni árakat. Amúgy nem sok minden van, tegnap beettem egy kiló kagylót, most pár napig asszem nem eszem, de azért ráettem egy kis rákot meg kalamárit a biztonság kedvéért, azt fogok enni, mert azokat nem lehet megunni.

Megtaláltam ma az egyik legmenőbb piacot, vettünk Julival birkakolbászt és benyomattuk, kibaszott finom volt, ilyet majd kell még vállalni. Egyébként olyan menő cuccok vannak, hogy legszívesebben az összes pénzemet elkölteném ott, sajtok, kolbászok, halak, kenyerek- őrület a köbön. pont amikor hesszeltem a halas részleget kiugrott egy kis angolna haver a dobozából, nagyon jó arc volt, haverkodtunk aztán visszatette az árus span.

tegnap nem ittam mert rehab buli volt, inkább elmentem a mosodába életemben először és kimostam a cuccaimat, aminek már igencsak itt volt az ideje, mert mióta itt vagyok-két hete- nem sikerült vállalnom a mosást, dehát ti is tudjátok, hogy az igényesség nem a legnagyobb barátom.

szerintem holnap nem írok, de Barcelonából vállalok egy két írást. Szeretném kérni, hogy a címeiteket küldjétek el privátban, aki szeretné, hogy küldjek neki menő képeslapot, aki nem küld, nem kap, persze aki küld az se biztos, de nagyobb az esélye.

Jó mistert ma estére.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr29941213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fegyver 2009.02.13. 17:15:20

Csá Bala,
visszatértem a csítáborból többé-kevésbé egészben, ugyhogy felsorakozok a rendszeres kommentelők közé!! Mindenképp nézz le ma a sékszbe miszter után, őrületes oirdibálás várható!

Csak így (hát) tovább!!

BigMoney 2009.02.13. 20:06:44

@Fegyver: fegyver, neked mi a zene?

BigMoney 2009.02.13. 20:14:55

mst csak teszttelek valamit

BigMoney 2009.02.13. 20:18:27

bázz, iván, azt a linket hogy szurtad oda be?

beakarom irni a nevem mellé a Mac-es tulajdonságaim, mint egy menö apple forumon heheehhe

pénz

A zugügyvéd haverod 2009.02.14. 12:16:08

Basszátok meg!

Én ezt egyszerűen nem értem: 9000 volt nálam amikor lementem a misterbe 200at elgépeztem és ittam 4 (az egy ezres) sört aztán vettem egy jupátos zsemlyét hajnali 3kor, de hogy a rágban került ez 3000 forintba bazdmeg??????

A zombi lenyúlta a visszajárót a azz a gyanúm!

A zugügyvéd haverod 2009.02.14. 12:22:21

ja és persze megint toxikusat fingok a jupáttól!

Beba2 2009.02.14. 14:06:58

Drbzmg, csak miattad nem mentünk tegnap a málnásba, mert úgy tudjuk, hogy ott bujkálsz. Bálint, ez a másik zombi nagyon fax, simán kinézem belőle.

Beba2 2009.02.14. 14:07:41

ja, ez én vagyok, csak a vargyas regisztráció kódját elhagytam. Csá!

A zugügyvéd haverod 2009.02.14. 14:18:39

Ja én is, mondjuk a többiből is,pláne a Hood bicskanyitogató stílusa után amit rendszerint a jupátba tanusít nem meglepő,ha átvernek:) Sőt még direkt megpiszkálják az orruk és megvakarják a hónaljk még akkor is ha nem viszket épp meg jól lenyalják a csalamádés kezük mielőtt a mi szenyáinkat összerittyentik, de hát ezért járunk oda: Vad Kelet

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.02.14. 14:49:17

helló srácok, én tegnap irdatlanul bebasztam, és első metróval jöttem haza. nőkkel is kommunikáltam (!). bár azt lehet nem kellett volna.
hozzászólásaitok alapján ti is komoly felfedezőúton vehettetek részt, szóval mi a véreres bránert nyalogattatok? blöáááh

BigMoney 2009.02.14. 17:02:00

@nakamura:

uj barátokkal voltál?

nem para.

ma megyek át. nem hozzád, frigóhoz, na meg a pulcsimért!
megb...

A zugügyvéd haverod 2009.02.15. 17:50:15

Héj mi a fasz van?? Mér nem ír mán a Balázs?
süti beállítások módosítása