bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

2009.03.03. 18:39 drbazmeg

Na újra itt vagyok dogok,

Nem sok minden történt az utolsó írásom óta, de azért beszámolok mindenről, hogy majd ha hazamegyek akkor nem kelljen túl sokat mesélni, meg ne kérdezzetek sokat, hanem inkább csak igyunk. Szóval vasárnap átugrott a David a csajával, megetettem őket pörkölttel, aminek nagyon örültek. Másnap nem mentem be az egyetemre mert nincs hétfőn órám és azért, hogy lődörögjek, nem megyek be, annyira nem jó hely. Inkább kicsit sétálgattam, hesszelgettem a várost, napfürdőztem a tereken.

Aztán este találkoztam egy német meg egy finn csajjal, meg a magyar csajjal, és elmentünk a café populaire-be. Elég szarul indult a buli, mert nem voltak nagyon jó arcok a lányok. Kényszerbeszélgettünk egy két órát, majd a fasz kilett és kimentem egyszarcsak cigizni. Belefutottam egy franciába, azzal haverkodtam kb. félórát, meg egy angol-francia gyerekkel, aki nemes egyszerűséggel csak madzsarnak hívott. Megitatott jóféle italokkal, aztán kb egy óra fele elhúztam haza. A finn meg a magyar már nagyon korán elhúztak, a német meg maradt, de ő is haverkodott inkább másokkal, aztán elment az utolső metróval éjfélkor. összességében jó kis este volt, hazajőve még ráskypeoltam az orjataromra Bcnben meg nakival is beszélgettünk egy félórát.

Ma bementem az egyetemre, volt egy órám, ami ilyen beszédfejlesztő valami volt és beszélni kellett. nagyon vicces volt, mert Po mester megint ott volt, tudjátok a buddhista, meg tele volt a terem megint japókkal, akik kurva jól tudják a nyelvtant, de a kiejtésük egészen elképesztő, tehát duplán nem érteni, hogy mit beszélnek. Egyébként korrekt volt a tanár mindenkinek csak egy percet kellett beszélni, de volt olyan akinek ez is nehezére esett. mindegy, tanulom a nyelvet, ma már a szállásadómmal is elbeszélgettünk egy kicsit, pedig olyan gyorsan nyomja, hogy szerintem néha ő sem érti mit beszél.

Ma rehabolok, meg kicsit frissítem a nyelvtudásomat, mert vettem egy könyvet és csigalassúsággal el is kezdtem olvasni, kicsit zavaró h kb. egy oldal (nagyon pici formátumban) fél órába tellik, mire teljesen megértem h mi van. egyébként vettem ma megint makrélát, teljesen rá vagyok állva, le volt értékelve: egy kiló 4 euró, ami itt nagyon kevésnek mondható. megyek is, bevágom a sütőbe.

szevasztok kutyaházi tivadarok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr57978019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigMoney 2009.03.03. 19:20:39

husáng, van metró to-loseban??? hány darab? fotot róla mindenképp.. meg fotozd a buszokat villamosokat.. látni kell h mi a fasz!

BigMoney 2009.03.03. 19:21:13

itt amugy semmi.

vargy-ass összejött egy csajjal, de majd ö azt ugyis elmeséli.. nem blog-téma..

drbazmeg 2009.03.03. 19:57:59

van két metró és nagyon menők mert mindkettő vezetőnélküli. villamost most építik, busz meg gecisok van. holnap majd fényképezek neked, hogy elrakhasd a közlekedési fényképgyűjteményedbe, te kisvasutas.

vargyas 2009.03.04. 12:53:09

@BigMoney: NagyPénz, milyen csajjal?
süti beállítások módosítása