bala in toulouse

erasmus toulouse

Friss topikok

  • Fegyver: És az elfogyasztott 12,3 kg tengeri kajából mennyi végezte borban úszva és némi répával elkeverve ... (2009.05.20. 18:12) életem számokban
  • nakamura: nem most szerdán jön meg a fater? (2009.05.17. 23:50) semminek sincs vége
  • BigMoney: időközben megtudtam, és fel is kacagtam. Balázs mst hivott, füves cigizés közben (dehát igy megy ... (2009.05.04. 12:31) mindennek vége
  • BigMoney: még a blogod is baszkodik... buzifrancia (2009.04.22. 21:23) holnaptól nyaralás
  • drbazmeg: @xikler: nemtom mi történt valami miatt elment a cucc, de most újra fenn van. most jöttünk vissz... (2009.04.11. 22:41) trip 5 és trip 5.5

Linkblog

day zero

2009.01.29. 14:01 drbazmeg

Megerkeztem Toulouse-ba most voltam nezni kecot es le is foglaltam egyet ami kb olyan kicsi mint valami cella de kurvajo helyen van es eleg olcso-legalabb valami osztokel, hogy ne a seggemen uljek otthon egesz nap.

Eleg jo a city, most megyek majd be az egyetemre, aztan este elvileg ismerkedesi est van az erasmusosoknak, azt majd meglatjuk. a franciat meg kostolgatom egyelore, kibaszott gyorsan beszelnek ezek itt, alig ertek valamit, de szerencsere a srac akinel lakom probalkozik angolul meg a csaja is es ok segitenek mindenben- nagyon korrekt arcok-etetnek itatnak altatnak stb.

majd irok meg ha alakul valami, azt nemtom; hogyan lehet privatta tenni ezt a szart de majd kiotlom es akkor mindenki jol jar, ja meg most irok remenyeim szerint utoljara francia billentyuzeten, szoval nemsokara ertheto is lesz a dolog.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balaintoulouse.blog.hu/api/trackback/id/tr39910227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.01.30. 01:11:51

bazmeg
én vagyok az első!
üdvözlöm a csigazabáló, országlopó hegyirománokat

deathblaster
süti beállítások módosítása